Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Reklamace
Informace ke správnému postupu
1. Před zahájením jakýchkoliv úkonů spojených s reklamací zboží nebo služeb nás nejprve o vzniklém problému informujte na emailu info@shneczek.cz.
2. Popište nám vadu, a pokud to povaha vady umožňuje, přiložte několik obrázků, na kterých je problém viditelný. Velmi to urychlí vyřízení reklamace.
3. Pokud budete zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačen nápis "REKLAMACE".
4. Do zásilky se zbožím je nutné přiložit tento vyplněný a podepsaný formulář.
Reklamace zasílejte na adresu:
Jana Nedvědová
Zákupská 589/10
182 00 Praha 8 – Ďáblice
info@shneczek.cz, +420721618377
(dále vyplní zákazník):
Jméno a příjmení:
Adresa:
Kontaktní telefon:
E-mail:
Číslo objednávky:
Popis vady:
Jakým způsobem si přejete vyřídit reklamaci?
(hodící se zakroužkujte)
a) Výměna zboží
b) Vrácení kupní ceny
c) Jiný způsob ______________________________
Číslo bankovního účtu:
V _____________, Dne ____________
______________________________
Jméno a příjmení
Odstoupení od kupní smlouvy
Mrzí nás, že se zbožím, které jste si u nás koupili, nejste spokojení. Odstoupení od kupní smlouvy vyřešíme co nejdříve.
Vyplňte, prosím, tento formulář a pošlete nám ho spolu se zakoupeným zbožím na adresu:
Jana Nedvědová
Zákupská 589/10
182 00 Praha 8 – Ďáblice
info@shneczek.cz, +420721618377
(dále vyplní zákazník):
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu níže specifikovaného zboží:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Kontaktní telefon:
E-mail:
Číslo objednávky:
Způsob odstoupení:
(hodící se zakroužkujte)
a) Vracím celou objednávku
b) Vracím část objednávky – konkrétně:
Číslo bankovního účtu:
Důvod odstoupení od kupní smlouvy
*Vyplňovat nemusíte, ale pokud se nám svěříte, příště budeme vědět, co udělat lépe nebo na co si dát pozor.
V _____________, Dne ____________
______________________________
Jméno a příjmení
Registrujte svůj e-mail a odebírejte novinky.
Od 7.5. do 31.5. bude z technických důvodů odesílání šneků/stínek pozastaveno (netýká se zásilek bez šneků/stínek).
Dny odesílání balíků se zvířaty: 22.4., 29.4., 6.5. Pro odeslání zásilky 6.5. je potřeba provést objednávku do 4.5. do 8.00 (na dobírku anebo s uhrazeným bankovním převodem).
Pozor 1.5. a 8.5. jsou svátky – doporučuji vybrat dopravce PPL s doručením domů, doručení by mělo proběhnout hned v úterý.
Během pozastaveného odesílání šneků/stínek je možné provést na ně objednávku, jen musíte počítat s tím, že bude odeslána až 3.6. Také bude v této době pomalá odezva na emailu, nicméně na případné problémy se zásilkami bude reagováno přednostně.
Děkuji za pochopení.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.