Poslední akce před zimou - využijte kód SLEVA15 pro slevu −15 % na všechny dostupné šneky.

Vrácení zboží a reklamace

V případě, že doručené zboží neodpovídá vašim představám, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

Jak postupovat při vrácení zboží?

Pošlete nám e-mail na info@shneczek.cz, ve kterém nás budete informovat, že máte zájem o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě.

Do e-mailu napište vaše kontaktní údaje:

- jméno a příjmení

- číslo objednávky

- číslo bankovního účtu, kam budete chtít platbu vrátit

Nepoužité zboží zašlete na adresu: 

Zákupská 10, 18200 Praha 8 - Ďáblice

kontaktní osoba: Jana Nedvědová

telefon: +420 721 618 377

email: info@shneczek.cz

Anebo můžete zaslat i na pobočku Zásilkovny:

POTRAVINY NOVÁK, Bínova 531/6, 182 00 Praha (ID 1764).

kontaktní osoba: Jana Nedvědová

telefon: +420 721 618 377

email: info@shneczek.cz

Vrácené zboží nikdy neposílejte na dobírku. Peníze vám zašleme, jakmile si zboží převezmeme a zkontrolujeme.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Kontaktujte nás e-mailem na info@shneczek.cz. Popište nám vadu zboží a ideálně připojte i fotografii.

Do e-mailu nezapomeňte uvést vaše kontaktní údaje: Jméno, příjmení a číslo objednávky.

Ozveme se vám v co nejkratší době a dohodneme se na dalším postupu.

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.